torsdag 9 december 2010

Jag tror storebror börja fatta...

Kanske inte att han ska bli storebror, men att det finns en bebis i magen. Vi var ju som bekant och kikade på Saga i söndags och när jag lämnade på dagis i måndags sa jag att han skulle berätta om den lilla bebisen vi träffat. Då pekade han på sin mage och sa "bebbe"! Mammas stora kille! Han klappar oftare och oftare på magen också som om han förstår att det är ett litet liv därinne.

Igår låg han i mitt knä och ritade med stöd mot min mage och sjöng för bebisen! Tyvärr har minneskortet till kameran gått och gömt sig så jag kunde inte föreviga det på film, men det var verkligen ett "kodac moment". Nästa gång får jag försöka ha mobilen i närheten och hoppas på det bästa. Får nog införskaffa ett nyt minneskort igen... Hmf...

2 kommentarer:

Linn sa...

Åh va gulligt. Precis rätt ålder kommer ha ha när småsyskonet kommer också. Sådär go och mysigt och hjälpsam. :)

NoOne sa...

Naw..Va' sött...

(¯`•´¯)
...`.•.,(¯`•´¯)
...(¯`•´¯).•´
....`•.,.•´
.......I
.......I
.......I

/Kraaam