måndag 14 februari 2011

Då var det bestämt

Den 9 maj går jag på två veckors semester för att börja min föräldraledighet den 23 maj. Känns skönt att ha det bestämt. Har skickat iväg ledighetsansökan till HK precis. Nedräkning på allvar! :P

Status
♥ Du är i vecka 27.
♥ Du har gått 26 fulla veckor och fulla dagar (v26+2).
♥ Du är i 6:e kalendermånaden.
♥ Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). 
♥ Du är i trimester två.
♥ Beräknat förlossningsdatum Fre 20 maj 2011 
♥ Du har 95 dagar kvar till beräknad förlossning.



Snart är det dags att packa ihop sig för att åka hem tidigt för att hinna till ett BM-besök 15:30 och efter det ska jag till frissan och piffas till lite. Har ännu inte bestämt mig hur det blir. Litar helt på min frisörska. :) Kortare blir det i alla fall. Jag har inte klippt mig sen i somras så det är en hel del som ska bort! 


Solen skiner och jag mår oförskämt bra! :D

1 kommentar:

Linn sa...

Åh va härligt. Sen blir det en lång tids hemmamys för dig. Då ska vi i alla fall hinna ses!! :P