tisdag 1 mars 2011

Vad har jag gjort mina fogar för ont?

Det undrar jag idag... Har ont som bara den. Jag som har varit förskonad från foglossning ett bra tag nu... Det kan iofs ha att göra med turena till gamla lokalen på jobbet efter dator och ordentlig stol jag gjorde igår. Men att röra på sig borde ju hjälpa till tycker jag. Har säkert legat konstigt i natt också. Förklaringarna är många, men det hjälper inte riktigt det onda. Nu har jag iaf min vanliga ordentliga kontorsstol igen och hoppas på att det hjälper. Får väl göra lite gymnastiska övningar om det inte ger med sig...

Annars är det ju bara bra med mig. Mår förträffligt. :) Har fått sova bra i natt också då sonen sov ovanligt länge. :) Sådant gör ju under för hälsan! :P

1 kommentar:

NoOne sa...

Hoppas det blir bättre...
skönt att du fått ZZzzZZzz gôtt/Kram Kram ♥