måndag 20 juni 2011

Vilken överraskning!

Fick ett paket på posten idag. Undrade vad det var för något, har inte beställt något och mig veterligen inte vunnit något heller. När jag öppnade ramlade två par söta små strumpor ut och ett litet kort som gratulerade till tjejen. Min söta kära nätvän Annmi var det som undertecknat kortet! :) Tack så hemskt mycket! Vad glad jag blev! :)


Lånad från Penny kika in i både bloggen och i hennes shop PennyMade
Jag uppskattar verkligen mina blogg/nätvänner! De är underbara! Ni är underbara!

4 kommentarer:

penny sa...

Åhhh så fint och gud vad gullig hon är :)

Och vad fin lilltjejen är, riktig sötnos. Blir ju sugen själv på en till nu :D

Filter, ja det finns många bra. Men ett Close Up filter är himla kul att ha, och ett Soft focus filter skulle jag skaffa om jag vore dig ;)

Kram på dig

gunsan sa...

Vilka söta sockor, gulligt att få en liten present så där rakt upp och ner;))
kramizzzz

NoOne sa...

Oooooo,såå bra att de kom fram till lilltjejjen ♥...
Gulli' du é som sätter in det i bloggen /Kram Kram

Anonym sa...

Jättesöta sockar till lilltjejjen/Kram i kvälls ☼