onsdag 17 augusti 2011

Happy feet

Jag vet att det har varit lite dålig uppdatering här i bloggen. Men med två barn hemma, varav den ena kräver konstant tillgång till mjölkcentralen och den andra ens odelade uppmärksamhet så blir det inte så mycket tid till att sitta framför datorn och blogga. Får egentid sent på kvällen och då tittar jag hellre på teve med maken än sitter framför datorn. (Han blir lite sur när jag försöker multitaska och sitta vid datorn samtidigt... :P)

En annan anledning är att det storebror har utvecklats något enormt på sistone och därför fått mer bloggtid än skruttan. :) Han är ju numer helt blöjfri! :D

Skruttan har självklart utvecklats som bara den hon med. Hon har precis hittat sina fötter och tycker de är jätteroliga att pilla på. :) Så otroligt söööt! Hon har även börjat skratta med ljud. Inte direkt det där asgarvet ännu, men lite kraftigare inåtandningar om man så säger. Hon trivs i babygymmet och slår och sparkar på det som hänger ner. Hon sitter gärna i soffhörnet och håller koll på oss, hon har blivit väldigt stadig i rygg och nacke på sistone. Storebror satt själv väldigt tidigt, så vi får se när hon gör det. :P

Credit: NumbBUMM's kit Snugg. Stiched frame från Gunhild

2 kommentarer:

Lina sa...

hehe, min kära make brukar också bli lite sur ibland när jag försöker multitaska ;-p
Vad duktig Éomer är som är helt blöjfri redan. Milo är fortfarande inte intresserad av pottan. Men vi frågar varje dag och tar det i hans takt

Anonym sa...

Naw...Såå söt bild - Puss på tårna - ♥