fredag 4 november 2011

Dagens outfit

Oh shit, har hon blivit en sån där inne-blogg-mamma som ska visa upp vilka flashiga kläder hennes unge har på sig, kanske ni tänker nu? Lugn, bara lugn. Det kommer inte hända. :P Men jag tänkte i alla fall bjuda på en lite gosunge så här på morgonkvisten! Vi har en lugn hemmadag idag, men för den delen behöver man ju inte tassa runt i endast body?
Dagens utstyrsel:
Klänning från Newbie/KappAhl
Leggings från Name It (egentligen för små, för de är i strl 56)
Kortärmand body från HM (arvegods efter storebror)
Strumpor från Lindex om jag inte missminner mig... 

Hoppas hon fortsätter att vara lika glad hela dagen, för tanken är att jag ska få till en fin syskonbild med båda ungarna för årets julkort! Håll tummarna! 

5 kommentarer:

Anonym sa...

Naw,Sååååå söt/Puss

Psst..Tycker detta är härligt!

Linn sa...

KappAhl har så jädrans fins kläder alltså. Ffa till dom minsta. Urfint! Va ljushårig hon har blivit. :) Ursöt och lika glad som bror sin verkar hon vara också.

mamma jakeline sa...

Linn: Ja visst har de! Just nu tror jag de är mina favoriter, i alla fall till Aylinn. De har mycket fint till E också.

gunsan sa...

Skruttesnutt vad fin hon är;))

Hoppas nu att du fick till bilden;)
kramizzzz

Tekla sa...

Sötskruttan :)

Tack för påminnelse om julkort!