torsdag 3 november 2011

Hur söt får man va?

Ja hon växer så det knakar, lilla madammen. Glad är hon för det mesta och sover bra gör hon också. :) Idag fick hon prova kyckling och välling för första gången. Båda gick hem och hon hade nog helst velat ha mer av båda, men så där i början vill man ju inte överdriva, även om det har funkat bra med maten hittills. Imorgon ska jag göra lite puré på köttfärs, potatis och ärter tänkte jag. Eller, jag tänkte att jag skulle ha gjort det redan ikväll... men så blev jag sittande framför teven/datorn och pillade med bilder och bloggade... Så kan det gå.

Måste även ta och visa denna underbara outfit, eller var för sig plagg, som jag budade hem på facebook. :)
Mmm, den där fejjan är bra till mycket! Har budat hem en hel del fint till skruttan, så nu har jag nästan lite köpstopp... Väntar på en blå- och vitranding Hello Kitty-klänning som borde komma imorgon, samt en rutig jättefin som också bör komma när som. :) Och inte blir det så dyrt heller. Bra sätt att dryga ut garderoben som sagt. Nu är dessa alla lite större, köper 74-80 för tillfället, ibland större om det är något jag bara MÅSTE ha... :P Hon kommer ju växa i det så småningom! :)

Ja just det ja... har inte visat upp loppisfynden heller... :P hehe... 10 kr stycket!

2 kommentarer:

gunsan sa...

Du är en riktig fynd-lisa;))
Vad härligt att hon gillar att äta mat o att det funkar så bra med det du bjuder henne på;)

Hon är en riktig liten skönhet den lilla damen;))
kramizzzz

Anonym sa...

Ooooo underbar söt liten "sessa" ♥...
Supersnygga kläder/Puss