torsdag 18 november 2010

Drömmar hit och dit...

Och de är inte helt normala... Mycket förlossningsdrömmar och tvillingdrömmar. Men jag tror fortfarande att det bara gömmer sig en liten bebis där inne, inte två. Om en knappt månad får vi veta.

I övrigt har jag kommit in i en period där jag är trött igen. Hoppas att det ger med sig dock, för det är inte roligt alls att känna sig energilös och sömnig hela tiden.

Vi har börjat längta till hus, men det ger mig lite ångest. Det är så där vuxet ni vet. Som om att vara gift, ha barn, kombi och hund inte är det, menar jag. :P Jag har inte riktigt hajat att jag ska bli tvåbarnsmamma heller. Jag är ju bara 21½ för bövelen! :P 

Status: 
♥ Du är i vecka 15.
♥ Du har gått 14 fulla veckor och 5 fulla dagar (v14+5).
♥ Du är i 3:e kalendermånaden.
♥ Du är i 4:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
♥ Du är i trimester två.
♥ Beräknat förlossningsdatum Fre 13 maj 2011
♥ Du har 176 dagar kvar till beräknad förlossning.

2 kommentarer:

NoOne sa...

Spännande värre...
Jag tror på 1 bebis/liten sessa ♥

/Kraam & ta hand om er!!!

Linn sa...

Hus kommer i sinom tid. Vi vill ha större också.