söndag 21 november 2010

Vi är kära

Hela familjen kände sig hemma i huset. Sonen sprang glatt runt och inspekterade och inte minst jagade den stackars huskatten. Vilket gör att om vi nu skulle få lån som vi vill nog måste införskaffa oss en kisse. Passar ju bättre när man bor i villa än i lägenhent.

Jag vill verkligen flytta dit! Det såg minst lika bra ut i verkligheten som det gjorde på bilderna. Helt underbart! Fräscht och rymligt utan att vara för stort. En lagom trädgård som redan var inhägnad, bra för barn och hund. Åh vi är frälsta. Nu har bankmannen kontaktats och det är bara att hålla tummarna på att det går vägen.

4 kommentarer:

NoOne sa...

Ååååå,va' underbart :)
Klart jag håller tummarna...

/Kram

Anneli - FixaDinBlogspot sa...

Jag med!
Eller, jag "håller tårna" så jag ändå kan skriva till dig här! *skrattar*
Vad kul att ni gillade huset!

Lycka till!

Lina sa...

Härligt! Håller tummarna!

Linn sa...

Va nämen stopp!! Jag visste inte att ni tittar på hus. :o :D Va kul!