söndag 7 november 2010

Ny magbild

Denna är helt nytagen. Dock inte helt lätt att se var magen slutar, men ni får ha lite fantasi. :P Så nu kan ni som gissa, titta och gissa! :P Jag har lagt listan i siderbaren och uppdaterar vartefter gissningar kommer in.

Så här ser listan ut i dagsläget: 
♥ Katja: Tvillingar (en av varje) 15 maj
♥ Ann: Tvillingar (två flickor) 30 april
♥ Jag: En flicka den 13 maj
♥ Annmi: En flicka den 9 maj
♥ Cia: En flicka den 5 maj
♥ Linn: Flicka den 16 maj
♥ Sara: Tvillingar (två pojkar) den 14 april
♥ Hoffsan: Flicka
♥ Flugans Mamu: Pojke den 17 maj
♥ Helena: Flicka den 1 ma
j

v 14  (13+1) mitt på dagen.
Så gissa på bara! Jag tror fortfarande bara på en och en flicka. :) 

2 kommentarer:

NoOne sa...

Åh,va roligt :)
Min gissning står fast /Kram

Zerra sa...

Oj, Hmmm det var väldigt svårt...

Funderar bara på om jag var så stor med Cazpian...
tror knappt det, men alltså man är större med andra och man är mer rund med en flicka...

Hmm, nja jag gissar på en flicka som kommer komma någon gång mellan 30/4 och 1/5
Och kommer nog väga en 4250 och vara 52 lång :-)

kram sofi