tisdag 4 januari 2011

BM-besök 2

Så var det äntligen dags för BM-besök nr två. Idag var hela familjen med och vi fick lyssna på hjärtat. Bönans hjärta pickade på i 151 slag/min. Ettan var fascinerad och skulle prompt ligga bredvid mig på britsen när blodtrycket skulle mätas. Fick en glad överraskning när jag klev på vågen också! :) Plus tre hekto.

Sammanfattning: 
Vikt: +3 hekto
Blodtryck: 117/ 68
Hjärtslag: 151/min

Nästa BM-besök blir i feberuari när jag är i v 25 och då är det dags att mäta SF-måttet. Verkar inte som om jag behöver göra någon glucosbelastning den här gången som förra. Rätt skönt, för det var ju inte det roligaste jag har varit med om. :P

2 kommentarer:

Linn sa...

Va kul! :D Inget snack om att det är en flicka.

NoOne sa...

Ååååå...Va' härligt mé lill ♥....

/Kraaaaam & var rädd om Er!!!!