lördag 15 januari 2011

v 23

Status: 
♥ Du är i vecka 23.
♥ Du har gått 22 fulla veckor och fulla dagar (v22+0).
♥ Du är i 5:e kalendermånaden.
♥ Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
♥ Du är i trimester två.
♥ Beräknat förlossningsdatum Fre 20 maj 2011 
♥ Du har 125 dagar kvar till beräknad förlossning.



Det onda från början av veckan har gett med sig. Försöker röra på mig mer under arbetsdagarna. Försöker stå upp mer och jobba plus gå en liten runda på lunchen. Verkar hjälpa i alla fall. :) Börjar dock få svårt att bära sonen. Magen är liksom i vägen och jag orkar inte lika mycket längre. Flåsar för ingenting känns det som. Nackdelen med att bo på en höjd och tre trappor upp utan hiss. Inte helt idealt när man är gravid och har barn som tydligen inte känner för att gå själv... :P 


Magen

Maken vägrar numer att ta magbilder på mig för jag klagar hela tiden... Förra graviditeten blev bilderna jättebra, men nu vet jag inte vad han gör för fel. Blir suddigt eller så bara konstigt. Får ta spegeln till hjälp helt enkelt. 

1 kommentar:

NoOne sa...

Wiiiiiiiiiii,va roligt...
Tror fortf på sessa :)

/Kraaaaaam