onsdag 26 januari 2011

Vad hände med energin?

Vet inte om det är förkylningen som gör det, men jag är så sjukt trött igen nu. Sover iofs dåligt pga täppthet och hosta. Att sonen vaknar stup i kvarten gör ju inte saken bättre heller. Saken är den att jag känner mig inte tillräckligt sjuk för att vara hemma heller... Knepig situation. Typ I-landsproblem. :P

Jaja, får väl bädda ner mig i säng i tid ikväll och hoppas på det bästa. Under tiden missbrukar jag vicks, nässpray, en och annan chokladbit och i viss mån värktabletter (vill inte ta för många då de nya rönen säger att ingen värktablett längre är säker).

Tur att det är onsdag iaf, och helgen inte är allt för långt borta. Känner mig för övrigt väldans gravid just nu. Magen stramar och känns tung. Det är härligt att vara gravid! :P

1 kommentar:

Linn sa...

Var egoistiskt och vila så fort du känner för det. Har ni inget vilorum på jobbet? Du vilar inte bara för dig själv utan också för bebis i magen. :)