fredag 1 juli 2011

Nackträning

Och snackar gör hon också! :P Hon har blivit väldans stark i nacken, speciellt om man sitter med henne i knät. Hon tittar åt alla håll och kanter, och trycker oftast huvudet bakåt istället för att ligga snällt lutad mot armen eller axeln. :P

Tillägg: Det verkar som om fler har svårt att se videon... Undrar om det beror på att det är filmat i HD-format kanske? (ni måste kunna visa mpeg4 på datorn för att kunna se videon i sådana fall) Ska se om jag lyckas fånga något roligt med lilla kameran istället... :P

3 kommentarer:

Linn sa...

Usch va dålig jag har varit på att titta in i bloggarna. Och bara för det funkar inte filmen för mig när jag väl tittar in. :p Men roligt tt se alla fina bilder som jag missat. Va stor hon har blivit!! :o

gunsan sa...

Meeeeen jag kan inte se filmen, hmhm, får försöka om en stund;))

Tänk vad fort tiden går, det är en försigkommen liten tjej vill jag lova;))
kramizzzzz

Lina sa...

Det går inte att se filmen, provat två gånger :-(