lördag 2 juli 2011

Nu är jag arg!

Jag har kollat på alla datorer som finns att tillgå här hos svärfar och i alla webbläsare vi har, och för mig funkar båda filmerna klockrent. Goddammit! Har jag något extra codex på datorn eller?! Jag har xp på min dator, maken och svärfar har win 7. Vi använder alla vlc-player om det nu har något med saken att göra.

I gamla explorer (väldigt gammal som jag har på min lilla laptop, typ IE 7, kom på att det finns ju olika versioner) går det dock inte att titta på filmerna. Då står det bara error. Kan det vara IE som suger helt enkelt? Själv använder jag bara chrome nu för tiden. Blogger (dvs google) kanske helt enkelt inte gillar IE... :P

Jaha, då laddar jag upp filmerna till youtube då får vi se om det hjälper... :P På återseende....

1 kommentar:

Agnes sa...

Jag använder alltid IE men nu när jag testade Chrome så funkade filmen! :)