torsdag 1 mars 2012

En snabb fråga


Jag gjorde ju en egen blogg även till lillasyster när hon blev till, för storebror hade ju en. Det ska ju vara lika, så klart, men nu börjar jag känna att jag inte riktigt hinner med att uppdatera så mycket som jag vill i alla mina bloggar. Ofta blir det tre verseioner av samma händelse. 

Min fundering är som följer... Ska barnen få en kombinerad blogg? Så ni kan läsa om båda två, samtidigt typ. Det är inte helt lätt att hålla regelbundna inlägg i två barnbloggar och en egoblogg. Egobloggen ska förbli ego, med några inslag av mina ungar, men jag behöver utlopp för mina andra intressen också. 

Vad tror ni? Alla inlägg kommer så klart följa med och etiketter kommer att sättas så att det kommer bli lätt att läsa om båda barnen. Har inte riktigt klurat ut hur det ska göra så bästa sätt så att det ska bli lätt överskådligt. Det ger sig så klart, när jag börjar pilla med det. :) 

Sen ska man så klart hitta en klatchig rubrik och matchande adress... 

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi. startade du bolagen när hon 'blev till'... låter inte helt romantiskt, men vilken förmåga att göra 2 saker samtidigt ;-)

mamma jakeline sa...

Haha, nää, inte riktigt förstås. Men typ. :P Så fort jag fått plus på stickan. :P mao kanske två veckor efter hon blivit till. :P

Anonym sa...

Svårt det där...Beror ju på hur du vill ha loggarna i framtiden...Göra bok eller så ;)

Låååångt fram kan de ju själva vilja lägga in nå't i bloggen kanske *thihii*
/Kram Kram