onsdag 8 september 2010

Det sitter i huvudet

Varför är det så, att så fort man fått ett plus på stickan så börjar man må illa? Seriöst? Jag fattar inte? Jag mådde inte värst illa med ettan, men så fort jag fick ett plus (jag testade rätt sent för jag trodde verkligen inte att jag var gravid) så började jag må illa. Det gick i princip över på några dagar, men i alla fall?

Snacka om att det sitter i huvudet. :P Men jag får överleva faktiskt. Andra symptom är ömma bröst, som dessutom (redan förra veckan och en anledning att jag vågade hoppas) verkar lite större eller i alla fall fylligare, jag fryser och är varm omvartannat, jag är sjukt trött... Ja, nu ska vi inte överanalysera...

Bönan, jag och maken ska på konsert ikväll. Ettan fick lyssna på Iron Maiden, Back Yard Babies och Takida i magen så det är inte mer än rätt att tvåan får lyssna på Ozzy. :P

1 kommentar:

NoOne sa...

*Hehehee*...Ozzy konsert för lill ♥,de låter dé ;)

/Kraam