torsdag 9 september 2010

Tired... so tired...

Vara ute och "slarva" två arbetskvällar i rad går tydligen inte längre... Ozzy i tisdags, helt underbart och vi kom hem efter tolv. Då är man ju dessutom uppe i varv så att man inte somnar direkt heller... Igår var det tjejmiddag med bästa tjejorna sen Universitetstiden. Jättetrevligt på vanliga stamstället Högbergs. Det blev inte så sent, jag var hemma vid kvart över tio och somnade i princip direkt efter en kort kisspromenad med vovven. Men idag är jag så sjukt trött. Tur att man kan ta det lugnt ikväll i alla fall! :P

Imorgon kommer mamma och sover över en natt. Det var samma sak förra gången jag plussade. Hon kom och hälsade på någon vecka efter och man vill ju inte säga något ännu, fast man egentligen vill... Mina tjejor igår fick veta, eller gissade sig till det då jag inte drack vin som jag brukar. Jag berättade för kollegorna igår för att jag kände att jag börjar må illa mer och mer, så det kan vara bra att de vet ifall att jag måste springa ut på toa. Hoppas så klart att jag slipper. :P

1 kommentar:

NoOne sa...

Klart man inget vill säga men ändå vill :)

/Kram till dig & lill ♥