tisdag 28 september 2010

Mina stackars gravidhormoner har det inte lätt

Speciellt inte när jag utsätter dem för Breaking Dawn. Har ni läst den? Den är bara FÖR romantisk, vacker och allämnt tårframkallande i början. Huga. Inte lätt för mitt gravida jag... Satt hela vägen på bussen och försökte att inte snyfta. Slets mellan hulkningar pga illamående och hulkningar pga gråt.

Förra gången jag var gravid blev jag lika blödig. Jag hade dessutom cravings efter heta män i cravatt, tänk Mr Darcy och Captain Wentworth och ni förstår vad jag menar. Jag längtade efter att maken en dag skulle komma ridande på en vit springare iklädd full Austen-mundering, men icke. Undrar vad min craving kommer vara nu? Ja förutom det konstanta matsuget vill säga... Det romantiska verkar iaf vara kvar...

3 kommentarer:

NoOne sa...

*Hihi*Lite roligt inlägg...Kan nästan "se" din kille komma ridande på en Vit vacker springare ;)

Förstår dig/Kram

Linn sa...

Men ÅÅHH!!! Din dumming! :D Jag har inte vågat fråga. STORT grattis, Gud va kul! Får jag lägga bloggen bland mina favoriter eller är den hemlig än? :) Tusen kramar till dig och gubben!

Linda Mpili sa...

GRATTIS!!! Misstänkte när jag såg FB-status, sen hittade jag dig hos Linn.

FAN VAD ROLIGT!!!!