söndag 12 september 2010

Man ska väl inte jämföra...

Men det är jäklarns svårt att låta bli. Jag vet ju att varje graviditet är olik den tidigare, men jag hade nog hoppats på att denna inte skulle ge mig sådant illamående. Som tur är brukar det lätta efter lunch. Jag inbillar mig att jag är lite tröttare också än förra gången. Pekar det på att det blir en tjej denna gång, månne? Jag vill så gärna ha en av varje. :P Plus, vi har egentligen inget bra killnamn som vi är överrens om heller... :P Däremot tjejnamn... haha. Bara därför blir det en kille till.

Nu vet båda våra mammor och svärmor hade visst skvallrat för g-mormor också. Jaja, inte så mycket att göra åt. Det roligaste var, att makens morbror hade frågat för bara någon dag sedan om inte vi skulle ha barn snart. "Jag måste väl ha drömt," svarade han när g-mormor sa att det visste hon inget om. Sanndröm? :P

1 kommentar:

NoOne sa...

*Hahaaha* KLART man ska jämföra,de e ju kul/Kraam pårej & var rädd om er!!!