lördag 25 september 2010

Vågar man tro?

Gjorde ett kul test på nätet om hur min kommande förlossningsupplevelse kommer bli den här gången. Detta är vad jag fick för svar:

Madame Zaritska, using her mystical powers, has the following prediction:

The day you deliver, outside will be cold. Your baby will arrive in the early evening. After a labor lasting approximately 8 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 10 pounds, 3 ounces, and will be 20 inches long. This child will have dark blue eyes and barely there blonde hair.

När jag kollade den kinesiska kalendern så spår de också en flicka. Och om jag ska vara ärlig, så känns det som en flicka... Men vi får la se. Jag har haft fel förut! :P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gjorde också testet :) Ska också få en liten tjeja om det stämmer :) dock 44 timmars förlossning :P

//Lovelyy

NoOne sa...

Som sagt..
Jag tror att lill ♥ är en Sessa :)

/Kraam & var rädd om er!