torsdag 21 april 2011

Dagens outfit

Det är inte lätt att få med hela valen på bild och det blir snyggt. Men det får ni ta! Dagen till ära blir det bara fötter i kilklack och leggings. :) Ja och fina tunikan jag fått av svärmor som passar ypperligt bra över tjockismagen. Måste dock införskaffa nya mammaleggings inser jag... Dessa har varit med som långkallingar under vintern och är sedan förra graviditeten... Lite lätt slitna och noppriga med andra ord. :P
Hoho, fötterna? 
Gissa om jag fick luta mig framåt för att få se de däringa små fossingarna långt där nere... Ja små, och små, vet jag inte, de börjar bli rätt svullna redan... :P Hobbit-feet here I come!

2 kommentarer:

gunsan sa...

Det där ser tufft o snyggt ut, svarta leggings är toppen tycker jag, går bra till mycket även som pyjamas-byxor när det isar på;)
kramizzzzz

NoOne sa...

Ser ju snyggt ut!!!!