onsdag 6 april 2011

En månad kvar att jobba idag!

Wohoo bara en månad kvar att jobba idag. 6 maj går jag på ledighet! Åh vad jag längtar. Det blir jobbigare och jobbigare att gå upp på morgonen och jag sover sämre och sämre. Så fort jag vaknar, eller blir väckt är det bara att gå upp och vagga till toan.

Mitt humör är inte det bästa heller, och tålamodet är i princip obefintligt. Men jag kämpar på! :P

Status:
♥ Du är i vecka 34.
♥ Du har gått 33 fulla veckor och fulla dagar (v33+4).
♥ Du är i 8:e kalendermånaden.
♥ Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). 
♥ Du är i trimester tre.
♥ Beräknat förlossningsdatum Fre 20 maj 2011 
♥ Du har 44 dagar kvar till beräknad förlossning.

3 kommentarer:

NoOne sa...

Wiiiiiiiiii...Härligt & snart kommer lill ♥

/Kram i vår ☼

Fröken H sa...

Skönt att ledigheten närmar sig!

Här hemma har det blivit ett stående skämt att om man inte vet vart jag har tagit vägen är jag säkerligen på toaletten. Dag som natt...

gunsan sa...

Den här sista tiden är jobbig o dessa evinnerliga toa-besök, men den som väntar på något gott.....(säger jag då lite käckt)....

kramizzzzzz