fredag 15 april 2011

Min mage börjar bli i vägen...

Har märkt att jag stöter i den oftare och oftare. Tänker inte direkt på att den är där, förrän ex dörren fastnar på vägen... :P Hihi. Min kollega sa alldeles nyss, "Men guuud vilken stor mage du har fått! Mycket större än förra gången." Själv tycker jag ju inte det, men det stämmer nog. Ska jämföra magbilder i morgon då jag faktiskt har bild från v 36 (35+0) från förra graviditeten att jämföra med. :P Ska bli intressant. Man tänker ju inte direkt på sådant själv, ser den ju varje dag.

Jag gillar min mage och kommer sakna den när den försvinner, även om jag just nu är grymt trött på att vara gravid. Dessutom längtar jag mig halvt fördärvad efter att få träffa Bönan! Är sååå nyfiken på vad som gömmer sig därinne... :P

1 kommentar:

NoOne sa...

Jaaaaaaaaaa,jag ser fram emor Magbilder :)
/Kram & var rädd om dig & lill ♥