onsdag 27 april 2011

T minus 23 days and counting...

Jag börjar bli lätt otålig nu. Längtan efter Bönan är enorm! Eller är det kanske mammaledigheten som hägrar? :P I stort hänger det nog ihop med att det börjar ploppa ut majbebisar redan nu... Iofs sådana som är beräknade i början av maj, men även någon runt mitt datum. Majoriteten är flickor dessutom. :)

Jag får försöka lugna mig helt enkelt och försöka hålla mig sysselsatt så att jag inte går och längtar mig fördärvad. :P Mycket som ska göras. Förlossningsbrev/plan ska skrivas, bb-väska ska packas, bebiskläder ska tvättas, vaggan ska bäddas... Jodå nog har jag att göra alltid. Dessutom ska jag försöka ägna etta så mycket tid det bara går nu. :)

Bara 6 hela arbetsdagar kvar nu. :) Rätt soft ändå...

6 kommentarer:

Lina sa...

Här har det också fötts många flickor, så det verkar som att det är ett "flick år" i år :-)

Fröken H sa...

Förstår dig! Jag börjar också bli otålig (och har dessutom dryga 3 veckor längre att vänta). I min bekantskapskrets har dök det upp en liten pojke förra veckan som var beräknad till slutet av maj. Spännande det där med när de tänker dyka upp... :)

gunsan sa...

Förstår att du längtar, både efter mammaledighet o efter lillbaby;))

Vilken underbar tid du har framför dig;))
kramizzzzz

NoOne sa...

Förstår att du längtar efter lill ♥...
Hmm...Funderar på om jag gissat fel på dig ;)

/Kraaaaaaaaaaaam i ☼

Linn sa...

Åh va härligt! Orkar du med besök innan bebis kommer är det bara att hojta!

mamma jakeline sa...

Linn: det är klart att jag gör! tror jag... :P hehe.