måndag 25 april 2011

Med värmen kom hobbitfötterna fram...

Jag vet att jag klagat en del på att jag börjar svullna nu, men nu har det liksom helt plötsligt blivit så att man känner hur det skvalpar i fötter och ben när man går. Jag skämtar inte. :P När hände det liksom? Tror det kom med värmen. Nu känns det ju lite onödigt så här i sista sekund springa iväg och köpa stödstrumpor (för att inte tala om hur fult det kommer se ut till kjol... ) så jag får la stå ut med skvalpandet och verkligen se till att jag håller fötterna högt allt som oftast. :P

Det är bra tur att de inte är håriga i alla fall... Eller gröna... :P 

Förövrigt har jag haft lite förvärkar/sammandragningar på kvällarna, men tänker att det beror mer på att jag faktiskt har rört på mig en hel del på dagarna nu när ettan inte vill göra annat än vara ute och leka i solen på farfars tomt. Och det vill man ju inte missunna honom. Lite lättare här än hemma på något sätt, då man slipper släpa ner grejor tre trappor utan hiss... Ja, jag längtar efter att bo i hus. 

3 kommentarer:

Linn sa...

Inge roligt med svullna fötter alla gånger. Men du har ju iaf tur med fogarna och det är ju väldigt bra när man har barn redan kan jag täka mig. :) Ja hus är smidigt när man har barn, letar ni något?

Mailan sa...

sv: vad snäll du är som tycker jag är lagom :) storleken på magen har i stort sett varit i samma storlek i två veckor nu, den har bara blivit rundare :)

Jag svullnade också med Liam, ngt så vansinnigt. Inte så konstigt kanske genom att han kom i mitten av Juli och det året var det kanonvarmt i maj... hua ;)

gunsan sa...

Kämpigt med svullna fötter, men det är bra att du sitter högt med dom, o det ofta!!

Förstår verkligen att du längtar efter att bo i hus, 3 trappor utan hiss....det låter lite jobbigt tycker jag, du är en riktig kämpe;)
kramizzzz