torsdag 19 maj 2011

BF imorgon och fortfarande ingen bebis

Nehej här är det lugna puckar. Ingenting händer. Inga direkta känningar heller. Är rätt otålig nu och tålamodet är inte det bästa. Jag var ju rätt säker på att Bönan skulle ha kikat ut nu. Just nu ser det ut som om Bönan kommer vara punktlig som sin bror. :P Men vi får la se. Man kan ju inte göra annat än att vänta.

Igår fick Bönan iaf vara med på sin första bilbingo. Tyvärr vann vi inget, men Bönan röjde runt och lockade många blickar när jag kryssade bland bilarna efter toabesöket i pausen. :P Gravida kvinnor väntas det på i alla fall. Hehe. Nästa gång får nog Bönan hänga på, eller så får pappan komma ner i pausen för amning. :P Tur att vi bor precis bredvid planen. :)

3 kommentarer:

Flugans mamu sa...

Kan tänka mig att när man fått första barnet "i tid" så är man inte helt inställd på att gå över med tvåan heller. Hoppas du slipper det! Hon (ja, jag gissar alltid fel på kön så jag antar att det är en hon) har ju fortfarande lite tid på sig att komma i tid :-)

Med lite matsäck och roligt sällskap är bilbingo riktigt kul! Längesen jag spelade nu, man kanske skulle prova lyckan i sommar igen...

Missgreeneye sa...

Snart så är din bebis här :) Vilken dag som helst nu.

gunsan sa...

Du är så tuff tycker jag, bilbingo o lilla bönan kan komma precis när som helst, härliga tider;))
kramizzzz