måndag 23 maj 2011

Fint folk kommer sent...

Eller kör vi på akademisk kvart? Nåja, jag är less på att vänta i alla fall. Förvisso bara tre dagar över tiden, men i alla fall. Har dessutom upptäckt nya bristningar på magen, för att inte tala om de gamla som blivit dubbelt så stora.

Det som retar mig mest är att jag har haft rätt onda sammandragningar till och från, men så blir det liksom inte mer än så. Är öm i nederdelen av magen och känner mig rätt trött i allmänhet. Att storebror är förkyld och har smittat mig gör ju inte direkt saken bättre. Man ska ju förbereda sig som inför en mara. Tjohejsan, jag har aldrig någonsin känt mig redo för ett maraton. :P

Jaja, vi kämpar på här hemma. Idag står städning på schemat då vädret lämnar MYCKET att önska...

2 kommentarer:

Ewa Karlsson sa...

Åh jag vill se bebisbilder! Be storebror att prata lite vett med lille-bror/syster

Anonym sa...

Förstår att du längtar efter lill ♥...
/Kram Kram från mig i ☼ & blåst!