fredag 27 maj 2011

Klart att tjejen ska ha en ny blogdesign...

Eller hur? :P Tog så fina mysbilder på skruttan idag när hon faktiskt låg med ögonen öppna en sväng. Blev väldigt nöjd med det jag använder i headern. Hon ser iofs mycket tjockare ut om kinderna än vad hon faktiskt är. Fast hon är ju mätt och nöjd så det kanske inte är så konstigt. :)

Som ni ser har jag även döpt om bloggen till The Aylinn Experience, lika ska det vara. :) Så ingen känner sig utanför liksom. :P

Jag har använt Delicious Scraps härliga kit att bygga upp bakgrund och header med. Det är från lite alla möjliga...

7 kommentarer:

Tina sa...

klart hon ska ha en blogg oxå, det blev jätte fint

Flugans mamu sa...

Jättefin sida till jättefin bebis :-) Jag är lite nyfiken på hennes namn, varifrån har ni fått det?

Anonym sa...

Naw....Såå sött ♥...
/Kram Kram

Psst...Kan nästan känna den goa bebisdoften från lilla prinsessan Aylinn

Louise sa...

Å vad söt hon e !! Söt blogg me =)

gunsan sa...

Ohhhhh vilken otroligt fin blogg du har gjort, o lill-skruttan är ju såååå fin, det vackra namnet Aylinn passar perfekt på henne;)

kramizzzzz

Anneli - FixaDinBlogspot sa...

Kikar in och tittar på din nya, fina bloggdesign och en otroligt gullig liten tjej *ler*

Vad fint ni har det!

Mys riktigt ordentligt nu så "ses vi" när du har tid och ork!

Stor kram från mig ♥

Agnes sa...

Så fint det blivit här med den nya designen - du kan du! Sötnos uppe i headern också :)