lördag 14 maj 2011

Fredagen den 13e kom och gick utan bebis

Nu känns det nästan lite som om man går på övertid, fast man ska lita mest på UL-datumet. Nu är det lugnt lugnt lugnt i magen. Någon förvärk då och då, men inget mer än så. Med både Eurovision Song Contest och Hockey VM-final på tv i helgen kan bönan gott stanna inne till på måndag tycker jag. :P

Igår var jag grymt trött så efter en förmiddag på öppna förskolan lade jag mig och sonen i varsin ände av soffan och vilade. Han sov och jag kikade på tv-serier. Inte helt fel och väldigt välbehövligt. :)

Återkommer med magbild och v 40-inlägg under dagen. :)

2 kommentarer:

Mailan sa...

ja, med så mkt som händer i helgen är väl måndag en perfekt dag för bönan att komma ut på. Btw, har ni kollat vad det ska bli?

gunsan sa...

OK, då är vi lite förberedda inför måndagen, men det vete sjutton om jag litar på, känns som om lilla bönan vill komma o heja på hockey-finalen;)
kramizzzzz