måndag 16 maj 2011

Bm-besök 8, nu måste det ju vara det sista

Så har man varit hos BM för förhoppningsvis sista gången. :) Bönan hade sjunkit ner så nu är den endast ruckbar, vilket gör att jag inte behöver tänka för mycket om vattnet skulle gå. Skönt. Hon trodde att det skulle bli bebis innan fredag i alla fall. Fick förvisso tid om två veckor för att checka läget och ev igångsättning. Men det hoppas vi att jag slipper. :P

Sammanfattning: 
vikt: +7 kg (1 kg plus sen sist)
SF-mått: 35
Blodtryck: 117/76
Huvud: ruckbart
Hjärtljud: 152

Nu kan jag packa ner journalen i BB-väskan också, och det sista som saknas. :)

5 kommentarer:

gunsan sa...

Meeen snälla värld, nu blir jag lite nervös, ooooo vad spännande, tänk att det snart finns en liten liten underbar varelse till hemma hos er;))
kramizzzzz

Anonym sa...

Japp På FRedag blir det bebis *thihii* ;)
/Kraaam pårej!!!

Ewa Karlsson sa...

Hehe inte direkt, så högt upp e det inte :D

Linn sa...

Men gud va härligt! Nu kommer den ju snart. Vilket datum hade jag sagt?? Jag har ingen mob så jag kan kanske inte ta emot sms när bebis har kommit! :o Så skriv till mailen om ni kan, eller till robin, eller vad som helst!!! Kommer att gråta över att jag inte kan få det där första, viktiga smset där det står att eran lilla bebis har kommit. Men men, sånt är livet.

mamma jakeline sa...

Linn: ah det är därför jag inte fått svar på mitt sms jag skickade i fredags... :P haha. Men maila mig Robins nummer så lägger jag in det och smsar honom istället. :)

Du gissade på igår.